sobota, 13 kwietnia 2013

Rollsy z serem mascarpone, bresaolą i rukolą


Znakomite rollsy z serem mascarpone, bresaolą i rukolą.
Jadłam coś podobnego w restauracji i postanowiłam zrobić to na własną rękę. 

Pyszne połączenie składników. Spróbujcie sami.




Składniki:
  • 200 gr. bresaoli czyli suszonej wołowej polędwicy
  • 200 gr sera mascarpone
  • mały pęczek rukoli
  • sól i pieprz 
  • ser parmezan do posypania
Przygotowanie:

Każdy plasterek bresaoli smarujemy serem mascarpone.

Rukolę siekamy i posypujemy bresaolę.

Zawijamy rollsy.
Podajemy z oliwą z oliwek i jak macie ochotę posypujemy "scaglie di parmigiano" (lub grana) czyli po prostu parmezan połupany w większe ale nie za duże kawałki.

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny:)




Share:

6 komentarzy

Kasia S, pisze...

takie przekąski są uzależniające, ja nie mogę na nie patrzeć, a co dopiero je jeść. przecież szkodzą mojej niepodważalnej urodzie ;) ;) ;)

pozdrawiamy serdecznie

Tapenda

Kalejdoskop Renaty pisze...

Dobry żart, jedzenie jeszcze nikomu zaszkodziło...ja też mam fjoła na punkcie bresaoli i przekąsek;-)
Pozdrawiam serdecznie!

Majana pisze...

Wyglądają cudnie, świetne kolory na talerzu. Chetnie bym spróbowała :)
Pozdrowienia.

pola pisze...

Nigdy nie jadłam a już uwielbiam! Znowu kusisz pysznościami :)

Kalejdoskop Renaty pisze...

Bardzo smaczne, warto spróbować;-)
Pozdrawiam serdecznie!

Kalejdoskop Renaty pisze...

Muszę, bo inaczej nie bedziesz zaglądać;-)

Kalejdoskop Renaty