wtorek, 19 lipca 2016

Moje ulubione przepisy na cukinię

Uwielbiam cukinię pod każdą postacią.
To chyba najbardziej wdzięczne warzywo w kuchni zaraz po moim ulubionym pomidorze.
Surowa, smażona, grillowana czy marynowana – zawsze chętnie zjem.
Jest wiele przepisów z wykorzystaniem cukinii, ale ja zawsze lubię stawiać na prostotę.
Postanowiłam zgromadzić dla Was w jednym wpisie wszystkie moje ulubione przepisy z wykorzystaniem tego wdzięcznego warzywa.

Moje ulubione przepisy na cukinię
Na blogu jest o wiele więcej tych przepisów, ale to te należą do moich ulubionych ;-)
Jeśli macie ochotę ugotować coś z cukinii to zapraszam ;-)
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię
Moje ulubione przepisy na cukinię

Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu. 
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter.

Pozdrawiam

Renata



Share:

1 komentarz

Anonimowy pisze...

Super przepisy.Jutro coś zrobię. Ale niestey w Polsce nie widziałam okrągłych cukini,więc podłużne pokroję na kawałki..

Kalejdoskop Renaty