sobota, 27 sierpnia 2016

Roladki z cukinii, z serem ricotta i oliwkami

Dziś chciałabym Wam zaproponować roladki z grillowanej cukinii nadziewane białym kremowym serkiem ricotta z dodatkiem czarnych oliwek.
Moje ulubione, bardzo szybko się je przygotowuje i smakują wszystkim bez wyjątku.
Sprawdzają się wspaniale jako mini przekąska na przyjęciach.
Idealne nie tylko na przyjęcie, ale także na szybką przekąskę!
Rolowanie czas zacząć!
Zapraszam ;-)


Składniki na 22 ruloniki:

  • 3 cukinie
  • 250 g sera ricotty
  • 40 g Parmigiano Reggiano
  • 1 łyżka szczypioru
  • 22 czarne oliwki 

Przygotowanie:

Cukinie myjemy, osuszamy i odcinamy końcówki. Kroimy wzdłuż na cienkie plasterki. Najlepiej maszynką do chleba. Smażymyna patelni-grill z obu stron na rumiano.
Odsączamy na ręczniku papierowym. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
W małej miseczce mieszamy serki, dodajemy pokrojony na drobno szczypiorek.
Na lekko ostudzonych plastrach rozsmarowujemy ser, dodajemy oliwkę,
zwijamy roladki i spinamy wykałaczką.
Możemy włożyć cukinie na 10 minut do piekarnika.
Podajemy na zimno lub na ciepło.

Smacznego!


Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu. 
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter.

Pozdrawiam

Renata

Share:

1 komentarz

Anonimowy pisze...

Wyglądają przepysznie:)

Kalejdoskop Renaty