niedziela, 26 października 2014

Quiche z kurkami

Sezon na kurki w pełni, więc chciałabym Wam zaproponować przygotowanie quiche z farszem z kurek.
Quiche świetnie sprawdzi się zarówno jako danie obiadowe, kolacja na ciepło lub przekąska na spotkanie z przyjaciółmi. Smakuje wyśmienicie zarówno na zimno, jak i na ciepło.
Na co dzień najchętniej korzystam z szybkich przepisów. Ten na pewno należy do takich.
Zapraszam :-)

Przepis na pyszną quiche z kurkami — poznaj najlepszy przepis. Przepis na kurki.

Składniki na formę o średnicy 27 cm:

  • 220 g ciasta francuskiego
  • 450 kurek 
  • oliwa 
  • 100 ml wina 
  • 100 g śmietany 
  • 30 g sera Parmigiano
  • 2 jajka 
  • majeranek 
  • sol i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Rozgrzewamy piekarnik do 180°C.
Grzyby myjemy pod bieżącą wodą, osuszamy ręcznikiem i kroimy na pół. Do rondla wlewamy oliwę. Podsmażamy kurki minutę i zalewamy winem.
Smażymy dalej na wolnym ogniu, aż do całkowitego wchłonięcia płynu.

Przepis na kurki.
Formę wykładamy ciastem francuskim, które dokładnie dociskamy do dna i brzegów formy, zwijając warstwę ciasta wewnątrz foremki. 
Na cieście układamy grzyby.
Przepis na kurki.
Łączymy śmietanę, jajka i starty parmezan. Następnie wlewamy powoli na quiche, ostrożnie, aby jajka się nie zważyły.
Przepis na pyszną quiche z kurkami — poznaj najlepszy przepis. Przepis na kurki.
Quiche posypujemy majerankiem. Wkładamy do nagrzanego piekarnika.
Całość pieczemy przez około 40-45 minut, zależy od piekarnika.
Smacznego !

Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu. 
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty!
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter.

Pozdrawiam

Renata


 
Share:

1 komentarz

No właśnie... pisze...

Mój ulubiony zestaw :)

Kalejdoskop Renaty