piątek, 27 lutego 2015

Tarta z rukolą

Dziś propozycja na wytrawną tartę z rukolą. Rewelacyjna i pyszna !
Wydaje się, że to nic specjalnego, ale tarta jest przepyszna!
Zapraszam ;-)

Poznaj najlepszy przepis na tartę z rukolą .

Składniki na formę o średnicy 26 cm:

  • 1 opakowanie ciasta brisée
  • 100 g świeżej rukoli
  • 200 g sera Parmigiano Reggiano
  • 250 ml mleka
  • 2 jajka
  • 1 żółtko
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Ciasto rozwałkowujemy na krąg o średnicy większej niż forma. Przekładamy do formy wyoonej papierem do pieczenia. Jeśli nie udało Wam się kupić ciasta, możecie zrobić z mojego przepisu. Znajdziecie go tutaj (nie używamy gałki muszkatowej).
Poznaj najlepszy przepis na tartę z rukolą .
Rukolę płuczemy i osuszamy. Kroimy na drobno.
Do miski wbijamy jajka i mieszamy energicznie trzepaczką. Dodajemy starty na drobno Parmigiano Reggiano. Mieszamy i dodajemy mleko. Doprawiamy solą i pieprzem. Dodajemy pokrojoną na drobno rukolę i mieszamy. Przekładamy farsz na ciasto.

Poznaj najlepszy przepis na tartę z rukolą .
Zaginamy brzegi ciasta francuskiego do środka. Smarujemy je żółtkiem.
Poznaj najlepszy przepis na tartę z rukolą .

Wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 200°C. Po 5 minutach zmniejszamy do temeratury 180°C.
Pieczemy 30-45 minut. Wszystko zależy od piekarnika.
Podajemy natychmiast!
Smacznego!

 

Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie: 

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter

Pozdrawiam 


Renata
Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty